21 sierpnia 2021

Zajęcia Fitness

Oferta zajęć fitness

Grafik zajęć fitness

FIT MAMA

I DZIECKO

FIT MAMA I DZIECKO– to zajęcia dla mam ze swoimi dziećmi w wieku niemowlęcym, polecane od 6 – 8 tygodni po porodzie fizjologicznym, 12 tygodni po cesarskim cięciu. Zajęcia dostosowane są tak, aby mamy mogły ćwiczyć w obecności swoich pociech lub z nimi. Skupiamy się przede wszystkim na ćwiczeniach wzmacniających brzuch, ramiona, mięśnie grzbietu, jak i ćwiczeniach wzmacniających mięśnie dna miednicy oraz ćwiczeniach zapobiegających bólom kręgosłupa w odcinku lędźwiowym. Zajęcia odbywają się z wózkami lub fotelikami na sali fitness. Umiarkowane tempo zajęć, proste ale skuteczne ćwiczenia jak i małe grupy, to wszystko powoduje, że są to zajęcia bardzo przyjemne. Ułatwiają szybki powrót do formy po porodzie i utratę „nadprogramowych” kilogramów. Natomiast ćwiczenia dna miednicy pomagają odzyskać kontrolę nad własnym ciałem, zapobiec, w przyszłości, nietrzymaniu moczu i wypadaniu narządów rodnych.  Dla każdej mamy jest to forma świetnej zabawy, spędzenia miło czasu ze swoją pociechą, a przy tym nawiązaniu kontaktu z innymi mamami. Każda mama przed przystąpieniem do zajęć powinna wcześniej skonsultować się ze swoim lekarzem ginekologiem – położnikiem i zapytać o możliwość przystąpienia do ćwiczeń. Na pierwsze zajęcia należy przynieść zgodę lekarza na uczestnictwo w zajęciach.

SZTANGI

Z KANGUREM

SZTANGI Z KANGUREM to poprawa siły, kształtowanie wytrzymałości, spalanie około 600 kcal w ciągu zaledwie jednego treningu.

Oferujemy naszym klientom program ćwiczeń siłowych z wykorzystaniem sztangi, którego celem jest wzmocnienie i pożądane kształtowanie mięśni. Będziesz ćwiczyć w znakomitej atmosferze, przy muzyce, pod okiem wykwalifikowanego, doświadczonego trenera. Uczestnicy naszych zajęć doskonalą swoją umiejętności, jednocześnie zwiększając siłę mięśni. Praca ze sztangą to ciekawe wyzwanie, które pozwala rozwijać wszystkie duże partie mięśniowe. W zależności od indywidualnych możliwości trenujących, dobierzemy sztangę o właściwej wadze. Sprawdź swoją siłę na naszych zajęciach!

ZDROWY KRĘGOSŁUP

/ BODY MIND

ZDROWY KRĘGOSŁUP to zajęcia, które mają na celu uelastycznienie tkanek, umożliwienie pracy w pełnych zakresach ruchu, pozbycie się dolegliwości bólowych oraz sztywności w stawach. Wzmocnienie mięśni grzbietu oraz całego korpusu. Podczas treningu są wykorzystywane ćwiczenia izometryczne, korzystamy z piłki lub ciężaru własnego ciała.

Ćwiczenia są profilaktyką przed problemami z kręgosłupem.
Zajęcia spokojne, idealne na pierwsze treningi po chorobie lub kontuzjach. W trakcie zajęć skupiamy się na rozluźnieniu spiętych tkanek, poprawie mobilności, ćwiczeniach oddechowych oraz wzmacnianiu mięśni stabilizujących.
Na ten trening zapraszamy również młodzież od 12 roku życia jak i seniorów.

TURBO SPALANIE

Z KANGUREM

/POWERHIT

TURBO SPALANIE Z KANGUREM trening interwałowy o wysokiej intensywności przeznaczony dla osób chcących szybko spalić tkankę tłuszczową oraz znacząco poprawić swoją kondycję. Daje 3 razy lepsze efekty niż ćwiczenia kardio. Polega na przeplataniu krótkich okresów intensywnych ćwiczeń anaerobowych (wykonywanych na maksymalnym poziomie intensywności) z przerwami na bardziej umiarkowane ćwiczenia kardio. Dzięki temu nasz metabolizm jest podkręcony na tyle mocno, że nawet w okresie po treningu w organizmie nadal zachodzi proces spalania tkanki tłuszczowej. Regularne wykonywanie interwałów wzmacnia serce i prowadzi do obniżenia tętna spoczynkowego, co pozytywnie wpływa na kondycję oraz zmniejsza ryzyko chorób układu krążenia.

Cały trening trwa ok 45 min.

Intensywność: WYSOKA

WSZYSTKIE ZAJĘCIA FITNESS TRWAJĄ 45-50 Min

PROSIMY O KORZYSTANIE Z RĘCZNIKÓW NA ZAJĘCIACH

PRACUJEMY W REŻIMIE SANITARNYM

AKCEPTACJA KART MULTISPORT NIE DOTYCZY OBECNIE ZAJĘĆ FITNESS

Zapisy na zajęcia fitness w Kangur Klubie możliwe są poprzez Kontakt telefoniczny lub na miejscu w klubie.