21 sierpnia 2021

Zajęcia Fitness

Cennik zajęć fitness do znalezienia tutaj -> Cennik

WSZYSTKIE ZAJĘCIA FITNESS TRWAJĄ 45-50 Min

PROSIMY O KORZYSTANIE Z RĘCZNIKÓW NA ZAJĘCIACH

PRACUJEMY W REŻIMIE SANITARNYM

AKCEPTACJA KART MULTISPORT NIE DOTYCZY OBECNIE ZAJĘĆ FITNESS

Opis zajęć

TBC

Zajęcia łączące ćwiczenia modelujące, kształtujące, wzmacniające ciało ze spalaniem tkanki tłuszczowej i pacą nad kondycją. Zajęcia idealne na rozpoczęcie przygody fitness ale też, ze względu na swoją specyfikę budowy lekcji i możliwości doboru obciążeń – doskonale jako całościowy trening utrzymujący Cię w dobrej formie. Jest to trening polecany osobom początkującym, zaczynającym przygodę z fitnessem. Pozwala poznać swoje preferencje i możliwości, a dla stałych bywalców – umożliwia indywidualny dobór obciążeń oraz pracę nad jakością ruchu.

AEROBOX

Jest to efektywny i intensywny trening spalająco – wzmacniający inspirowany sztukami walki. Podczas treningu wykorzystujemy techniki tradycyjnego kickboxingu, boksu, karate, teakwon-do oraz elementy fitness podane w przystępnej i prostej ale intensywnej choreografii oraz wzmacniamy cale ciało w części modelującej lekcji. Skutkuje przede wszystkim poprawą wydolności i siły w połączeniu z gibkością i elastycznością Zajęcia dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych oczekujących dobrego wycisku

TABATA

To trening interwałowy o niezwykłej intensywności, na który składa się część interwałowa (kilka serii powtarzanych wysoko intensywnych ćwiczeń – tzw. 4 minutowe tabaty) oraz część wzmacniająca cale ciało. Przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania, które chcą zwiększyć wytrzymałość i wydolność organizmu, przy dodatkowym spalaniu tkanki tłuszczowej

BRZUCH I POŚLADKI

Kompleksowy trening wzmacniający i modelujący najbardziej newralgiczne partie ciala: brzuch (centrum) uda, nogi, pośladki. Trening modelujący, wyszczuplający sylwetkę, wspomagający spalanie tkanki tłuszczowej oraz sprzymierzeniec w walce z cellulitem! Przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania, chcących wyrzeźbić, wyszczuplić i wysmuklić brzuch, uda oraz pośladki.

SZTANGI

Efektywny trening wzmacniający z wykorzystaniem specjalnych sztang ze zmiennym obciążeniem (od 1,5 kg wzwyż) nacelowany na budowanie wytrzymałości, siły mięśniowej, modelowanie i rzeźbienie ciała oraz wspomagający spalanie tkanki tłuszczowej. Dzięki odpowiednio dobranym obciążeniom oraz dokładnie zsynchronizowanym ćwiczeniom – zawsze w tej samej odsłonie- pracujesz nad techniką ruchu, jakością, progresją oraz podnosisz indywidualną poprzeczkę – by stać się silniejszym, sprawniejszym i lepszym ! Przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania dzięki możliwości indywidualnego doboru odpowiednich obciążeń Intensywność – w zależności od wyboru obciążenia co sprawia, że na tych zajęciach mogą ćwiczyć zarówno osoby początkujące jak i zaawansowane.

FIT MAMA

To zajęcia wzmacniające, w których uczestniczą mamy z dziećmi, celem jest ułatwienie powrotu do formy po porodzie, wzmocnienie mięśni osłabionych w czasie ciąży, wzmocnienie kontaktu z dzieckiem dla mam i ich pociech

ZUMBA

Energetyczna fuzja tańca i aerobiku. Proste kroki taneczne i motywująca muzyka stwarzają niepowtarzalną atmosferę. Do każdej piosenki przygotowane są konkretne, powtarzające się kroki. Efektem jest spalanie tkanki tłuszczowej, kształtowanie sylwetki, poprawa kondycji oraz podniesienie poziomu endorfin

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia zarówno profilaktyczne jak i usprawniające, które łączą: wzmacnianie, rozciąganie najważniejszych partii mięśniowych odpowiadających za lepszą pracę, ruchomość i elastyczność m. wspomagających pracę kręgosłupa oraz uczą mechanizmu czucia głębokiego, wzmacniają mięśnie dna miednicy. celem zajęć jest poprawa ruchomości kręgosłupa, praca nad stabilizacją, równowagą, nauką prawidłowych nawyków ruchowych pozwalających chronić kręgosłup w czynnościach dnia codziennego, poprawa czucia głębokiego oraz reedukacja mięśni dna miednicy.

PILATES

System ćwiczeń wzmacniających mięśnie głębokie, które odpowiadają za stabilizację kręgosłupa. Główne punkty metody Pilates to świadomy trening, kontrola własnego ciała oraz praca z oddechem. Efektem jest wysmuklenie sylwetki, nauka efektywnego oddechu, poprawa zakresu ruchomości stawów. STRETCHING spokojne zajęcia na których pracujemy różnymi metodami stretchingu nad uelastycznieniem ciała, celem jest wydłużenie i wysmuklenie mięśni, poprawa gibkości, odprężenie, zapobieganie urazom i kontuzjom, Jest to trening dla osób w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania

BODY&MIND

Mix ćwiczeń: JOGA, Pilates, Streching, Zdrowy kręgoslup. Są to spokojne zajęcia, na których będziesz dążyć do harmonii umysłu i ciała, wyciszenia organizmu i świadomej pracy Celem jest osiągnięcie równowagi pomiędzy pracą nad wytrzymałością mięśni, gibkością i spokojem ducha, wysmuklenie sylwetki

POWER HIIT/INTERWAL/CROSS TRENING/TURBO SPALANIE

Trening interwałowy, mocno spalający, wszystkie rodzaje włókien mięśniowych i angażujemy mięśnie głębokie odciążając jednocześnie kręgosłup. Nie budujemy masy mięśniowej lecz poprawiamy siłę mięśni, szybkość, gibkość i wydolność Twojego ciała. Dodatkowo wykorzystujemy różnorodny sprzęt: hantle, obciążniki, piłki, taśmy, tubingi, minibandy, stepy. Korzystamy z najbardziej efektywnych ćwiczeń funkcjonalnych i metod treningowych, opieramy często zajęcia na treningu cardio, interwałach, obwodach) tak aby kompleksowo działać na mięśnie, stawy i efektywnie poprawiać wydolność i kondycję. Trening doskonale, wszechstronnie wzmacnia mięśnie, poprawia kondycję, rzeźbi sylwetkę i pomaga spalić tkankę tłuszczową. Doskonałe zajęcia dla osób które chcą spalić dużą ilość kalorii i wzmocnić mięśnie całego ciała. Na zajęciach koniecznie ćwiczymy w obuwiu sportowym.

ZUMBA KIDS

ZUMBA KIDS to połączenie (Salsa, Cumbia, Reggaeton, Hip-Hop i innych tańców) i treningu mającego na celu zapewnienie dzieciom maximum zabawy, tańca oraz ćwiczeń ogólnorozwojowych w tym samym czasie. Zumba Kids to zajęcia bezpieczne i rozwijające ruchowo.

Podział wiekowy: 6-10 lat

Jak wyglądają zajęcia?

Zajęcia trwają 45 minut. Zaczynają się od rozgrzewki, aby dobrze przygotować mięśnie do dalszych ćwiczeń. Dzieci nie lubią monotonii, dlatego też przygotowywane są dla nich specjalne układy. Dzięki ZUMBA KIDS w krótkim czasie dzieci mogą nie tylko zdrowo spędzić czas, ale także mogą nauczyć się nowych układów tanecznych, tańców różnych kultur i ich historii, jak również budować świadomość zdrowego stylu życia i fitness.

Jakie korzyści daje ZUMBA KIDS?

to nie tylko ćwiczenia i taniec, to promowanie zdrowego trybu życia u dzieci i pracy zespołowej, odpowiedzialności i zaufania. Podczas zajęć dzieci uczą się koordynacji, równowagi, kształtuje i rozwija się kreatywność, dyscyplina oraz pamięć! Badania wykazały również, iż zajęcia pobudzają pracę mózgu i tym samym mają korzystny wpływ na rozwój intelektualny dziecka.

AERIAL STRETCH / MODELOWANIE

Podstawową zaletą zajęć na hamaku jest „pozbycie się” ciężaru własnego ciała, który ze stawów i kręgosłupa przeniesiony zostaje na chustę. Hamak nie tylko stanowi rekwizyt do ćwiczeń, ale przede wszystkim wykorzystywany jest w celu rehabilitacyjnym i wzmacniającym. Dodatkowo zajęcia aerial bazują na ćwiczeniach rozciągających, uelastyczniają ciało, zwiększają ruchliwość stawów i wspaniale rozciągają mięśnie. Pozycje z hamakiem to przeniesienie dotychczasowych pozycji z innych zajęć ale w nowym wydaniu dla naszego ciała, percepcji i zmysłów. Pozycja odwrócona, która czasem może pojawić się na zajęciach jest bardzo korzystna dla naszego kręgosłupa. Dajemy krążkom międzykręgowym przestrzeń i czas, aby znów stały się elastyczne i spełniały swoje anatomiczne funkcje. Takie ułożenie odciąża dyski kręgosłupa, rozluźnia napięcie mięśniowe i zmniejsza bóle pleców. Dzięki odciążeniu dysków następuje regeneracja przebiegających w nich włókien nerwowych. W efekcie pozbywamy się bólu i napięć mięśni. Podczas sesji aerial można przez chwilę znów poczuć się jak dziecko 🙂 Hamak budzi dużo pozytywnych skojarzeń, pozwala oderwać stopy od ziemi i zwyczajnie poddać się działaniu grawitacji.

STEP

Zajęcia wzmacniające całe ciało z wykorzystaniem stepów i podstawowych kroków choreograficznych. Ćwiczenia te pozwolą ukształtować sylwetkę, przyspieszyć metabolizm i spalanie tłuszczu. Są to proste ćwiczenia polegające na kombinacji podstawowych kroków na stepie. Ciągłe wchodzenie i schodzenie ze stepu pomaga kształtować dolne partie mięśni, a wykorzystywane do ćwiczeń przyrządy – górne. Step to znacznie lepsza kondycja, smuklejsza sylwetka i znacznie więcej energii na co dzień.
Intensywność: średnia. Stopień zaawansowania: 2

Informacje dodatkowe

Karnety ważne są 30 dni od daty zakupu.

1. Karnety nie podlegają zwrotowi.

2. Nie wykorzystane wejścia nie przechodzą na kolejny miesiąc.

3. Karnet uprawnia do wstępu na zajęcia grupowe w godzinach według aktualnego grafiku fitness oraz w okresie jego ważności.

4. Karnety są imienne i nie można ich przekazywać innym osobom

5. Na zajęcia prosimy przychodzić punktualnie, osoby spóźnione ponad 5 min nie będą wpuszczane ze względów bezpieczeństwa zdrowotnego (brak dostatecznej rozgrzewki grozi kontuzją)

6. Uczestnicy zajęć muszą być pełnoletni lub posiadać pisemna zgodę opiekuna prawnego

7. Zajęcia grupowe prozdrowotne mają charakter profilaktyczny i nie stanowią konsultacji medycznej.

8. Członek Klubu korzystający z zajęć grupowych jest zobowiązany do poinformowania Instruktora zajęć grupowych o gorszym samopoczuciu, urazach, ciąży oraz wszelkich poważnych problemach zdrowotnych.

9. Brak wejścia z winy użytkownika lub zgubienie karnetu nie stanową podstawy do zwrotu pieniędzy lub przedłużania ważności karnetu.